JW Taxi
Veelgestelde vragen
Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling?
Houd in elk geval uw straatnaam en huisnummer gereed (ophaallocatie en bezorgadres). Dan kunnen we u snel van dienst zijn.
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag (24/7) een JW-taxi reserveren.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
U heeft een bevestigingsmail ontvangen op het door u doorgegeven e-mailadres. Mocht u deze niet hebben gehad, kunt u contact met ons opnemen via 038–4602590.
Hoe lang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?
De gemiddelde wachttijd is 10 á 15 minuten. Bij slechte weersomstandigheden, in de nacht of tijdens de spits kan het iets langer duren.
Krijg ik een bevestiging na het bestellen van een taxi?
U krijgt een bevestiging via de email. Ook krijgt u een sms van ons als de taxi onderweg is.
Hanteert JW Taxi een vast tarief voor ritten naar Schiphol?
…
Kan ik vooraf een vaste prijs afspreken?
In principe rijdt elke JW Taxi-chaffeur op de meter. De chauffeur overlegt met u waar u heen wilt en zal de rit “op de meter” rijden. Wij kunnen u wel een prijsindicatie van de meterprijs geven als u dat wenst.
Is er en prijsverschil tussen een taxi of een busje?
Voor busjes vanaf 8 personen of een rolstoeltaxi gelden andere prijzen. Zie hiervoor onze tarieven.